Sacomässa

Sacomässan i Stockholm idag var väl inte veckans höjdpunkt, men viktigt och bra! Lyckades sova en liten stund på bussen och vaknade upp i sthlm med solen i ögonen, härligt! :) Dock måste jag säga att maten vi fick inte var speciellt bra.. en torr baguette! Nästan lite tur att man är van att hoppa över lunchen ibland.
Jag plockade på mig en hel hög med kataloger med information om olika skolor och utbildningar. ^^ Har dock inte hunnit kolla igenom dem speciellt noga än.
Jag sitter just nu hos Said och bara tar det lugnt... han gick nyss till sin mamma för att hälsa på lite. Längesen han träffade henne! :)

Nu ska jag fixa lite med Spotify, och bara ha allmänt tråkigt. ^^

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0