Sista veckan

Jag fattar inte att det redan är söndag! Helgerna ska alltid gå så himlans fort! -.-' Varför? Men nu är det ju bara en vecka kvar i skolan, så det är ju något positivt! ^^ På tisdag har vi matteprov, och för första gången känner jag mig ganska säker. Ekvationer är ju lite av min grej inom matten! Ikväll och imorgon blir det i alla fall lite repetition för säkerhetens skull.

Äntligen har jag börjat friskna till en aning! Är fortfarande förkyld och lite småhostig, men jag känner mig inte tung i huvudet alls längre. Yey! :) Dock blir det ingen träning imorgon i alla fall... jag känner att jag behöver återhämta mig lite mer.

Och så har vintervädret visat sig... Det är något väldigt fridfullt med snö. Det är vackert! :) Trots det tycker jag att det kan komma kvällen innan julafton istället. Jag orkar inte med snö nu! :/ Och så har vi ju det där lilla problemet med halkiga vägar. Det är nästan så att man knappt vågar gå ut, speciellt med klack!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0