Sjukling

Yes, jag har åkt på en halsfluss och snäll som jag är har jag smittat älsklingen! :) Nej, han får faktiskt skylla sig själv! Det var han som ville pussa på mig trots att jag varnade honom, höhö! Vi hade en mysig liten filmkväll här hemma igårkväll och bara var sjuka tillsammans. ^^ Skönt att kunna ligga och krama om någon om natten när man känner sig dålig. <3
 
Trots att jag blir yr av lätta ansträngningar har jag lyckats städa rummet ordentligt idag. Var tvungen att ta några pauser då och då, men nu är det klart, så ikväll kanske jag kan slappna av. Jag blir aningen stressad när mitt rum ser ut som ett bombnedslag!
Det blir att vara allmänt onyttig ikväll med choklad och chips som älsklingen köpte med sig igår. Idag kanske jag kan känna smaken av det goda i alla fall, vilket jag inte alls kunde göra igår. Tidens tråkigaste måltider!

Jag åkte på samma nit som dig, Mikzey... Precis när man kommit igång med träningen ordentligt igen ska man bli sjuk. Aja, hellre att jag är sjuk nu än på julafton och nyår. Vad ska ni göra på julafton och nyår? :)
På julafton ska i alla fall jag vara hemma med familjen som vanligt...kanske Said kan vara med? På nyår blir det däremot lite annorlunda. Jag har ju alltid varit hemma på nyår, men det blir nog att parta med Said och vänner. Han snackar om att åka till Stockholm eller Norrköping. Jag är inget stort fan av Stockholm, men varför inte? Det borde väl vara lite bättre än Katrineholm...

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0