Snacka om lättnad!

I veckan hade vi matteprov, vilket jag kände mig ganska säker inför eftersom det handlade om ekvationer. Dock fick jag totalblockering i skallen när jag väl satt där och skulle räkna. Jag vet inte varför!! Kan skylla lite på förkyldningen, höhö... det är värst att göra prov när man är förkyld enligt mig! -.-'
I alla fall gick jag omkring och hade lite halvt ont i magen...Sandra...IG...? Det går inte! :o
Stötte på min lärare dagen efter, och hon ville visa mig resultatet... allvaret på hennes min sa "IG varning!" Men självklart skulle det ju stå VG på pappret! Jag hade fått vissa poäng för uppgifter jag inte gjort helt klart.. och jag av få hade lyckats sätta MVG uppgiften! Jag vet inte ens hur jag reagerade, om jag reagerade alls! Totalchock! En lycklig totalchock! Ni anar inte hur glad jag blev... ååh happy day!

Nu sitter jag och äter lite mat hos älsklingen... han ligger och sover, eftersom han legat och glott på film hela natten. Jag fattar inte hur han klarar det! Tror inte ens att han själv gör det... Men det är bäst att han skärper till sig när han börjar plugga! :)
Snart ska jag till skolan... vi börjar ju klockan två! ^^ Aahh...det kallar jag sovmorgon!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0