Stressdag på stan!

Imorgon är det julafton, så jag följde med älsklingen ner på stan så han kunde köpa de sista julklapparna. Det tog sin lilla tid, men nu är det klart! :) När vi väl var klara och stack hem till honom för att hämta hans kläder började stressen igen, ty hans byxor var sönder av någon skum anledning. Han skyller på mina katter! -.-' På grund av detta var vi tvungna att nästan springa ner på stan för att köpa nya byxor, och samtidigt hinna förbi systemet och hämta upp alla påsar vi lämnat inne på en affär. (Vi ville ju inte gå omkring hela dagen på stan och släpa på alla klappar) Som tur var hann vi precis, och Said hittade ett par riktigt snygga jeans till imorgon! Åh, han kommer vara så fin! Det kommer nog jag med för den delen... har faktiskt en svart klänning! :) Förvånade? Jag med... men nu har det ju faktiskt kommit lite fler klänningar i min smak. :)

God jul !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kommer ni fira jul tillsammans?:)

2009-12-23 @ 21:19:08
Postat av: Evelina

God jul på dej med....saknar dig! Du kommer vara jättevacker i klänning, du är redan jättevacker förresten.

Är så stolt över dig kära lillasyster, det vet jag att vi alla systrar är ;-) puss och kram!

2009-12-23 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0