Åh, du heliga...



Japp, nu är Samuels nya rum klart och han har redan flyttat in! Måste säga att det blev riktigt mysigt! Men jag gissar på att redan imorgon kommer det vara leksaker över halva golvet haha! ^^ Han verkar tycka om rummet i alla fall!

Söndag, vilket betyder godis för min del. Det har varit ett riktigt skönt lov, men imorgon börjar skolan igen...usch! Nee...inte helt usch, kommer bli ganska kul att träffa Bosse igen i alla fall! :)
My ville dra med mig ut på promenad idag, men nej! Inget ska komma ivägen för min slappsöndag! Det är ju min heliga dag! :o


Strax ska jag äta, och sen måste jag gå ner till Ica och köpa ett kuvert...ska skicka bilden jag gjorde till Murat. Bra att han blev nöjd med den!
Kanske ska vara med Fruttis och Myzan sen en stund också..får la se vad som händer!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0