Åh, envisa jag..^^



Jag försov mig idag! :o Somnade direkt när jag la mig igår, så jag glömde bort att ställa klockan...oops! ^^ Jag missade bara första lektionen som tur var.
Jag käkade i matsalen med Fruttis och Myzan, och mattanterna blev säkert häpna, eftersom jag inte käkat där på flera månader haha! Jag kan inte säga att maten var god, men det hade jag ju inte förväntat mig heller... men den var ju inte hemsk heller, om man säger så!

Vi hade idrott idag och körde mattrugby. Det är typ rugby, men man gör mål på mattor. Jonas var i mitt motståndarlag, så jag kan ju lugnt säga att jag var en aning skraj. Han är den i klassen som alltid ska vara så hårdhänt och ta i till 110 procent! Haha det var nästan lite kul...jag hade bollen... så kom Jonas och försökte slita bollen ifrån mig, men jag är ju så envis, så jag vägrade släppa haha! Han typ släpade mig på golvet! xD Synd att ingen filmade.. såg nog kul ut när jag låg på golvet och skrek! ^^ MItt lag förlorade dock...:/

Efter skolan gick jag ner på stan för att handla en present åt Janne, som fyller år på onsdag! Tjohoo! Isabelle och jag ska dela på den, så hon ska betala mig sen.
Nyss har jag tränat och duschat, great! Nu tänkte jag gå ner och dricka ett antal liter vatten och bara kolla på tv, tv och ännu mera tv!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: My

haha fan va jag skulle ha velat se det xD



puss

2009-02-09 @ 21:19:46
Postat av: Evelina

haha du brås på mig när det gäller sport hör jag...hehe är ochså jävligt envis eller va rättare sagt, de kallade mig "offraren" för jag gjorde allt för att vinna, även om det gjorde ont...hehehe hälsa grattis till Janne! kram o puss

2009-02-10 @ 14:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0