Äkta kärlek...:(



Jag ÄLSKAR Grey's anatomy!
Hade inte sett det på ett tag, men kollade på det nu i veckan...jag kan allvarligt inte sluta tänka på allt med Izzie och Denny..jag blir ledsen när jag tänker på det! Blev ju så glad när man såg hur mycket de älskade varandra.. Fan att han skulle dö...och att hon ska se honom som spöke...:'(


Igår var det trevligt, och äntligen fick jag träffa Tobbe! ;D Jag har inte gjort så mycket idag...mest suttit framför tvn, kollade bland annat på Rambo. ^^
Vi åt pizza nyss, så jag känner mig aningen proppad för tillfället..jag som hade tänkt att stoppa i mig hela pizzan..kunde bara få i mig tre fjärdedelar..!
De andra ska kolla på Melodifestivalen ikväll, så jag får sitta själv och kolla på filmen "Hot chick"...den verkar faktiskt ganska kul! ^^

Jag lovar inget, Murat, men jag ska försöka få till den som du vill ha den..;p Ni får skicka till min mejl ett exempel på hur texten ska se ut!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0