Återförening!

Och då var en ny vecka igång... men den har börjat bra! Vi slutade tidigt i skolan idag, eftersom alla estet lärare skulle på något möte. Åkte hem för att käka lite lunch, och tog sen bussen till stan för att träffa My och Frida. Längesen jag träffade dem.. men jag har känt att jag behövt en liten egentid. Skönt att ha tillbaka dem i alla fall!
Vi tre tog en fika på Sultan's norr, där de håller på att bygga om en hel del. Tror och hoppas det blir mysigt! Jag har ju faktiskt jobbat där för några år sedan... prao!
Efter den mysiga fikastunden gick vi ner på stan och kollade lite bara. Det är så grymt kallt, så man försöker hålla sig inomhus så mycket som möjligt! :o Jag vill ha vår...och sommar! Åh, så skönt det skulle vara...bort med den jobbiga vinterjackan!

Snart ska vi nog äta mat, och sen ska jag träna. Hade planerat att plugga också, men det blir nog inte av med det. Det får jag göra imorgon istället! ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

<3 Saknat dig också gumman

2009-02-02 @ 20:51:52
Postat av: My

Saknad massor! :)

2009-02-04 @ 18:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0