Barnvakt

Ja...som jag nämnde förut så är jag barnvakt just nu. Både Samuel och Isabelle sitter nere i vardagsrummet och kollar på bolibompa, så det är ganska soft för tillfället! :)  Hoppas bara Minna och Janne kommer hem innan Samuel ska sova...har verkligen ingen lust att lägga honom. Det blir bara en massa tårar och skrik, eftersom han har svårt att sova när inte mamma och pappa är hemma. Det är förståeligt! <3

Förflyttade mig just till Minnas laptop, som inte är lika seg som Isabelles dator! Jag saknar min dator...och jag vill ha pengar så jag kan köpa en ny. :/ Men det sker nog inte förrän i sommar... men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge? :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0