Busted!



Jag måste städa! Det kanske ni kan se? :) Jag har fått för vana att slänga alla mina skolböcker bredvid sängen, när jag egentligen bör ställa in dem i min hylla. Det handlar om lathet. ^^

Mmm..idag var det några som tänkte ha sex inne i ett vilorum vid skolsyster! Jag såg er nog! Olyckligt nog för dem var den dörren låst...undrar om de gick in på en toalett istället! :o

Vi hade historia och samhälle idag, vilket jag vanligtvis brukar tycka är tråkigt... men när man har en sån söt lärare så blir det ju kul hihi! ^^ Japp...jag tycker vår lärare är grymt söt! Det erkänner jag! Martin...från Skåne...^^ Det är något med mig och skåningar haha!
Usch jag kände mig precis som en liten 14 åring när han stötte på mig på rasten och frågade hur jag mådde...haha jag fick typ ont i magen! Shit...detta låter verkligen inte som jag! :o Och Martin är från Sverige också...inte vanligt att jag tycker såna är söta nu för tiden.

Jag har precis tränat och duschat...ska kanske till Alex senare på spelkväll. Längesen jag träffade de prickarna.. känns som det blivit lite knas mellan mig och vissa personer. Missförstånd och annat störande..
Men, men! Hoppas allt är bra i alla fall! Vill inte ha något bråk..

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0