En söt liten visa



"Katten har en vän, bollen heter den. Sjung den om igen..."
Jag har fått den visan på huvudet, så jag går omkring och sjunger den hela tiden! -.-' Visan är från Monsters Inc för er som inte visste det, hehe! :)

Det blev segt igår! Samuel somnade ganska tidigt i soffan, och sen gick Isabelle ner och la sig... jag vågade inte bära upp Samuel, så fick ligga i soffan och sova jag också. Minna och Janne kom hem senare än jag hade förväntat mig, ty de skulle även efter bion ut och ta några öl.
Så där låg jag och Samuel i en varsin soffa och sov som grisar när de äntligen kom hem! Vet inte vad klockan var då, men det var i alla fall efter tolv.
Jag gick upp för att lägga mig, men kunde av någon anledning inte somna om, så jag låg och pratade en stund med Evelina i telefon! Trevligt, trevligt!


Idag har jag städat rummet lite smått, och som belöning får jag äta choklad ikälll, hihi! :) Känns skönt att man kommit igång att träna ordentligt, så man slipper få ångest under helgen när man proppar i sig en massa gott.
Jag har fått mer utslag! Denna gång ploppade de upp på min höft! Usch, jag får verkligen rysningar bara jag tänker på det... det ser ut som en massa små myggbett som sitter tätt intill varandra. Blä! Kliar gör det också! :(

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0