Fashion!



Visst passar han perfekt i mina stövlar? ;D Hihi ni skulle ha sett när han skulle visa dem för Minna och Janne! Han ställde sig framför dem och gjorde värsta posen och ba "Kolla vad jag har!" ;D
Sweety!


Jag har sovit, sovit och sovit idag! Vaknade vid tolv av att de andra skulle åka till duveholmshallen på aktivitetsdag...jag gick ner och åt lite frukost, satte mig vid datorn ett tag, och sen ner i sängen igen. :) Gick ner för att äta lunch, pannkaka! Sen upp och lägga sig igen! Sista gången vaknade jag av att My kom upp på mitt rum haha! Vi hade bestämt att vi skulle ut på promenad strax innan fyra, jag somnade halv fyra! Smidigt, Sandra! Men, men...det var bara att stiga upp, byta om, och sen ut och gå! ^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0