Fett...



Nu har Fruttis och Myzan precis dragit hemåt, och jag sitter här ensam hemma. Eller jag har ju Kalle! :) Vi satt först och kollade lite på "Bänka er", förra årets revy, som ingen av oss hade sett. Den var roligare än årets, men det negativa med filmerna är att det är svårt att höra vad de säger. :/
Efter det kollade vi lite på "13 days"...men vi kollade aldrig på hela, utan avslutade istället kvällen med att spela Mario cart! My och Frida var så duktiga! ;D



Hihi snacka om att vi var onyttiga! Inte nog med att jag hade köpt chips och godis... Frida hade tillome bakat rulltårta! ^^ De var jättegoda, gumman! Men man blev verkligen mätt...
Hårdträning!

Fan jag är jättetrött... men jag känner inte för att lägga mig än. Tycker inte om att sova när jag är ensam i huset, men vet inte när Minna och Janne kommer hem heller. Inte allt för sent hoppas jag!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: My

Fan Sandra, du kan ju inte lägga ut bilder på bevisen på att vi moffat

2009-02-15 @ 02:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0