Fettisdagen!

Tjo igen!
Kom nyss hem efter en liten kort promenad till Ica. Jag fick pengar av Janne så jag kunde skicka brevet och köpa mandelmassa & vispgrädde. Fettisdagen idag ju! Det betyder SEMLA! (Eller som Samuel kallar det, Slemma!) Jag älskar verkligen semla...det är otroligt onyttigt med all grädde, men snuskigt gott! ^^

Din bild kommer på onsdag enligt kassörskan! <3


Jag har städat mitt rum lite smått, så det ser lite fräschare ut än förut i alla fall. Inga kläder eller skolböcker på golvet längre, hehe! I helgen ska jag vara lite mer noggrann och dammsuga! Kanske till och med svabba golvet, om jag orkar! :)


Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0