Fikastammisar

Ja, som sagt fyllde Janne år igår, och han fick bland annat:




Huvudkliare
- Jag rekommenderar att alla köper en sån! Den är riktigt skön, men jag varnar er, den kittlas ordentligt första gången! ;)



Svarens bok- Den fungerar! Ställ en fråga, ganska utförlig fråga, stryk med handen på boken tills du verkligen känner att du är redo att få ditt svar. Slå bara upp någon sida, så har du ditt svar där! ^^

Av mig och Isabelle fick han en liten kossa med knoppar på benen som man använder för massage, och en vetekudde med örtdoft. Hoppas han gillade det! :o
Jao, vi fick lite gäster hemma igår...det var inget stort spektakel, men ganska mysigt var det väl. Vi åt lite gosiga mackor och sen efter det fick man en semla. Dock hade jag ganska ont i tänderna efter tandläkarbesöket, så det var lite svårt för mig att få i mig den där baguetten..:/

Idag efter skolan tog jag en fika på Sultan's med Fruttis och Myzan...riktigt mysigt måste jag säga! Känns som vi alltid har något att prata om. ^^ Vi satt där några timmar, och nu är var och en hemma hos sig. Jag åt nyss mat, vilket jag inte borde ha gjort... hade tänkt att träna snabbt innan jag stack till Fruttis, men nu kan jag inte det. Har ont i magen! :( Jag får la ta och träna imorgon istället. Vill att isen ska smälta bort så att jag kan gå ut på mina långpromenader igen! Då måste Fruttis och Myzan med! :o


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Frutten

KLART!

2009-02-12 @ 17:48:54
Postat av: My

Haha klart att vi ska med

2009-02-14 @ 01:22:24
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0