Försvinn snö, försvinn!



Jag måste tyvärr informera er, mina få men kära läsare, om att min dator för tillfället är sönder av någon konstig anledning. Jag har ingen aning om vad som hänt, men det är något windowsprogram som försvunnit bara sådär! Man kan installera om det, men grejen är ju den att vi inte ens kommer in på datorn. Positivt nog känner Janne en kille som kan mycket datorer, och som ska kolla på den nu! :) Hoppas det löser sig! Även om jag hatar min dator, så älskar jag ju den...min vardagliga kompis! :)
Så fort jag fått jobb och pengar ska jag lätt köpa en ny dator!

NU! Nu känner man att våren är på väg! Jag blir verkligen glad när solen tittar fram och man verkligen ser att all snö är på väg att smälta bort. Blir inte ni? :)
Imorse när jag skulle till bussen var det dock väldigt halt på vägarna...var nära på att trilla på ändan ett antal gånger! Tur att jag inte tog på mig mina SNYGGA stövlar, hihi!
Just nu är jag barnvakt åt Samuel, ty Minna är på yoga och Janne är på bandy. Snart tror jag Isabelle också ska sticka...hon ska sälja korv med farmor haha! Hon kommer nog säkert stå där hela sitt liv tills hon är 70 år, och sälja korv. Hennes drömyrke? ;)


Jag fick tillbaka min uppsats om slotten, inom kulturhistorian, och gissa vad för betyg jag fick!? Mvg så klart! Ett solklart Mvg! ;D Jag måste säga att jag är stolt över mig själv! Jag behöver knappt anstränga mig för att få så betyg..^^
Magda tyckte även om mitt självporträtt, och jag kan ju faktiskt inte göra annat än att hålla med henne om att den blev riktigt snygg! Självförtroende på topp!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: My

Glad för din skull!

2009-03-02 @ 01:22:00
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0