Happy day

Yes, då var det än en gång fredag och helg! Är en aning festsugen, men det blir nog inte av den är helgen...känns inte riktigt som rätt läge för det just nu, med tanke på det som hänt. Men, men! Helgen blir ju inte misslyckad för det! Frida och My ringde nyss, och det ska tydligen bli en liten filmkväll hemma hos mig... ^^ Då får de även se mitt rum, eftersom de inte sett det sen det gjordes om. Det betyder att jag måste städa! Kläder slängda överallt på golvet och stolar...det är ju så man skäms haha! Men, men...är man tonåring så är man! ;D

Idag på idrotten fick både jag och Linn oss ett gott skratt! Det var bad, men ingen av oss skulle vara med, så vi körde på pingis istället, och jag kan ju säga att Linn körde på ett tag haha! Jag fick nästan en hård boll i facet! :p

Nuu...ska jag som sagt städa..och sen blir det mat! Köttfärspaj..ååh, så äckligt gott!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas du får en mysig och rolig helg! kramar i massor!

2009-02-06 @ 18:36:17
Postat av: My

Ditt rum var ju jättefint! Kraaaaaam!

2009-02-10 @ 00:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0