Jävla..

Asso det är sjukt...i flera dagar har det kliat i min hårbottnen och nacken..trodde det var en hårspray jag inte tålde, men vaknade upp i morse av att jag hade kliande utslag på magen också! :s Det är nog lakanen som kanske inte är tillräckligt sköljda..så jag måste bädda om sängen senare. ^^

Jaha, fick ett mess av Myzan nyss...fest ikväll! :) Vart vet vi inte riktigt än, men en stark gissning på att det blir hemma hos Larsson..! Är riktigt sugen på att festa..eller i alla fall att umgås med folket! Hoppas att det är lite fler folk där än förra gången i alla fall hah! Då var det ju bara jag, Myzan, Fruttis och Larsson. Vill att Tobbe ska vara där! ^^ "Det går ju aldrig!" Åh, Putte också...shit vad längesen det var man träffade honom! Fan att han flyttade till Stockholm...:(

Aja...nu ska jag nog ta och tvätta lite och bädda om sängen.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Själv ska jag och murat bowla.....med några av hans arbetskamrater...jättekul... Murat är rädd att jag ska bli full och somna sittandes...råkade nämligen göra det på deras julfest...hehehe pinsamt väldigt pinsamt!. Men blir man förvånad?, är det nån av oss alla systrar som är pinsam så är det nog jag tyvärr...kram!

2009-02-20 @ 14:39:29
Postat av: Anonym

nja, alla har vi väl någon gång gjort bort oss...inte bara du eve

/Emma

2009-02-20 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0