Jobbintervju

Jaha...idag var man på jobbintervju på donkan.. Det var inte alls som jag hade föreställt mig! Jag hade ju tänkt mig en enskild intervju där de frågar en massa om varför man vill ha jobbet och så..  Det var i grupp, där vi skulle diskutera om vad som är en bra och en dålig service. Det var typ allt...  Känns inte som att jag har en så stor chans att få jobbet, faktiskt. De skulle anställa 5 personer (om de nu inte verkligen hittar fler de vill ha), och de hade redan anställt 2 personer från en tidigare intervju. Men jag ska inte vara helt negativ! Jag ska i alla fall vara stolt över att jag fick komma på intervju...det var ca 150 personer som hade ansökt, men de som hade verkat mest intressanta hade fått komma. ^^
Får jag inte det jobbet, får jag hoppas på att jag får sommarjobbet på Willys i alla fall! :)

Jag har annars inte gjort så mycket idag... var ensam hemma, eftersom de andra var i Köping, hos Erkki! Jag har mest legat i soffan och kollat på film.. tråkig dag!
Kom nyss på att det redan är torsdag...lovet är snart slut! :( Det har gått så fort...vill inte tillbaka till skolan än..!


Nu ska jag ner och fixa något att äta till middag! De andra åt risgrynsgröt, vilket jag inte tycker om! :o Blä! Antingen blir det bara en macka och lite yogurt för mig, eller så kanske jag lagar till något enkelt...^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0