Kylig promenad



Jag och My var ute på promenad idag! Egentligen skulle Frida ha varit med, men hon hade inte tid...sen stack hon till Niclas.
Vi gick ner till Djulö, och My var ju bara tvungen att kolla om isen skulle hålla! :o Jag blev fan rädd...trodde hon skulle gå genom isen, och jag skulle behöva dra upp henne. Som tur verkade isen vara ganska tjock..hon kunde stå och stampa på den utan något hände. :)
Det var riktigt kallt ute, imorgon blir det två långärmade tröjor på! Det var i alla fall skönt när man kom hem och kunde ta en varm dusch...ahh! ^^

Medan jag var ute och gick var resten av familjen på bio och kollade på Bolt. Jag vill också se den, fast på engelska! Finns så många filmer jag vill se! Valkyria, Rosa pantern 2...sen den där med Brad Pitt...kommer inte ihåg vad den heter. I alla fall den där han blir yngre hela tiden. ^^

Får se vad som händer ikväll...kanske ska vara med My..annars blir det bara att ta det lugnt hemma. Sitta här och nörda!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: My

klart att vi ska va :)

2009-02-16 @ 19:40:41
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0