Lägg ner skiten



Igår hade jag inget att göra, så jag var tvungen att sitta och kolla på Melodifestivalen... eller jag rättare sagt och halvsov framför det.. jag säger ärligt att jag hatar melodifestivalen. Dåliga låtar, dåliga skämt...jag vet att jag låter helt negativ nu, men allvarligt... det har blivit för mycket musiktävlingar och musikprogram.

Efter det kom det lite bättre på tv i alla fall.. Rosa pantern! :) Haha fyfan vad bra den filmen är! Men jag tycker att Beyonce inte spelar så bra, haha. Hon ska hålla sig till musiken istället, enligt mig! ^^


Nu dunkar jag musik i mina grymma högtalare...party hos mig nästa helg! ;) Haha nej då...men någon gång i alla fall! Typ när jag fyller 18! ^^
Men fan jag blir irriterad...min dator är helt paj.. allt glappar typ, haha! Men jag får väl skylla mig själv...jag som varit lite oförsiktig med den. (A) Jag ska köpa en ny dator, så fort jag får pengar! ^^




Kommentarer
Postat av: Sonja

men det va faktist bra förr, lite i alla fall, tråkigt med nästa likadana meningslösa låtar varje år ...

2009-02-09 @ 19:20:27
URL: http://kenari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0