Lilla gris



Vaknade upp imorse och såg denna lilla gris ligga på min skrivbordstol och snarka..^^ Mysigt!

Några extra timmars sömn imorse, men har ändå känt mig en aning trött. Blev ännu tröttare efter besöket hos skolsyster..jag och Linn skulle kolla våra kliande utslag, och fick ett varsitt allergipiller som skulle dämpa klådan en aning. Det gjorde den verkligen! Men den gjorde även så att båda vi kände oss helt yra och lulliga. :s Kunde ha trott det var lugnande piller hon gav oss haha!
Hon kunde inte direkt säga vad det var som gav oss dessa utslag, men jag fick en tid till skolläkaren. Jag ska dit imorgon, så får vi se om hon kan kolla vad det är.


Blev hämtad av Janne efter skolan, ty han skulle skjutsa mig till Willys. Jag hälsade på Mattias (butikschefen), och frågade när man fick reda på om sommarjobbet. Jag skulle ringa honom i nästa vecka, eftersom de då skulle börja kolla på alla sökande. ^^ Jag måste ha jobbet!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0