Lördag kväll

Vad kan man göra en kväll som denna? :) De andra ska kolla på melodifestivalen som vanligt...vet inte om det går något annat bra på tv ikväll. Annars får jag väl sitta här vid Minnas dator istället och loda mig...:)
Vi åt nyss jättegod mat! Tacopaj number one! Det negativa med tacopaj är att man ofta råkar proppa i sig en aning för mycket...känner fortfarande att jag knappt kan stå rakt, hehe! :)

Jaaa...jag har väl inte gjort speciellt mycket idag. Jag har städat rummet lite och läst SOLO... jag gillar verkligen att läsa såna tidningar! Vecko revyn är nummer ett på min lista, men SOLO duger också. :) Skulle vara riktigt kul att jobba som journalist på en tjejtidning, jag som gillar att skriva. Funderat på att starta en egen ganska länge nu... får la se vad som händer i framtiden! 

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: My

Jag skulle mer än gärna hjälpa dig :)

2009-03-02 @ 01:27:30
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0