Lyckad första dag

Okej, igår lät jag väl ändå ganska positiv om att skolan skulle börja igen? Nu tar jag tillbaka det! Kunde inte sova inatt, somnade typ halv fem, så var ju inte lite trött imorse! :( Har därför varit på ganska dåligt humör hela dagen...

Stackars Myzan har fått öronnflammation...<3 Hoppas det blir bättre! Men då betyder det att det inte blir någon promenad idag hoppas och tycker jag! Jag har verkligen ingen ork...jag vet att jag lovade, men jag hade inte planerat att ligga och vrida mig i sängen tills det bara var två timmar kvar. :( Vet även att du var vaken längre än jag, men jag är inte lika morgonpigg som du är. :) <3

Ne, nu ska jag faktiskt lägga mig och vila till lite musik... godnatt!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: My

promenad! <3

2009-02-24 @ 14:25:51
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0