Nya skor :)

Godkväll, gott folk! Nu är det fredag igen, och jag har avslutat min vecka perfekt med att köpa ett par grymt snygga skor från Belle's shoes! :) De kostade 199 kronor, men Minna betalade hälften eftersom jag är så snäll och är barnvakt idag igen, så att de två ensamma kan gå på bio. Tyvärr kan jag inte visa här hur skorna ser ut, eftersom jag inte sitter vid min dator... kan inte föra över bilder från min mobil till den här datorn utan att först behöva installera en massa skit. Men jag kan i alla fall säkert säga att de är snygga! De är bruna också...vilket jag aldrig trodde jag skulle kunna köpa någon gång! :o

Kommentarer
Postat av: My

Din jävel, jag får låna dom va? ;)

2009-03-02 @ 01:23:27
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0