Pinsamt

Jaa du Eve..du är allt pinsam när du är full...^^ Haha nej då, men det kan jag vara...om det blir för mycket vill säga! Det mest pinsamma jag gjort på en fylla...hmm, vad kan det vara? Jag minns faktiskt inte...har inte festat så mycket på senaste tiden... hahaha jo nu minns jag! Detta var längesen! Tror det var på valborg, och jag var nere på djulö med Myzan, Frida och Larsson... jag blev alldeles för full! Det kan jag lugnt säga! Vi hade gått hela djulöallén på väg hem...så fanns det två små bänkar utan ryggstöd. Haha jag satte mig ner där, och inom en halv minut hade jag ramlat baklänges ner i diket! Shit, det vill jag helst inte minnas! Jag hade verkligen ramlat bakåt med benen rakt upp och gjort en bakåtkullerbytta! xD HAhaha! Nej gud vad pinsamt... bra att man kan ha lite mer kontroll nu för tiden! :) Nu blir det mer dans när jag får i mig alkohol!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahahaha hade velat se den kullebyttan :-)

2009-02-21 @ 07:49:29
Postat av: My

jag var inte med. :( jag var på Ekön med mamma då

2009-02-21 @ 18:15:35
URL: http://curleey.blogg.se/
Postat av: Anonym

xD JAG VAR MED! Det var fett kul! HAHA helt plötsligt så var du borta bara xD

2009-02-22 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0