Sent ute



Lite sent, jag vet! Men jag började med den innan lovet faktiskt...gjorde klart den idag. :) Haha jag kan ju alltid ge den till någon nästa år? Vem vill ha? ;D

Idag skulle vi ha slutat halv ett, vilket jag tyckte var tidigt, men istället fick vi sluta halv tolv! :o Fatta vad skönt!
Så när jag kom hem åt jag lunch, och satte mig sedan och gjorde lite engelska. Vi ska ha en redovisning imorgon om ett land. Jag och Linn ska berätta lite om Indien! :)

Har pratat ut lite med Faj om allt, och det känns bättre nu. ^^ Han kommer inte glömma mig, och han tycker om mig trots allt...<3

Eve, har ni skickat över pengar till Minna eller? Jag har inte kunnat skicka brevet än...har inga pengar för tillfället! Ska försöka skicka idag. <3

Nu ska jag städa rummet lite, och senare ut på promenad med Fruttis och Myzan! :) Skönt, men kallt! När ska vintern komma till sitt slut?! Våren, jag saknar dig!

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag sätter in pengar idag, så kolla ikväll...du kan skicka brevet i morgon :-)....

2009-02-24 @ 15:36:41
Postat av: Frida

JAAAAAAAAG VILL HAAAAAAA!

2009-02-24 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0