Skönt bad



Efter min promenad med My idag så tränade jag lite styrka, vilket jag ska försöka göra varannan dag. Sen var jag bara tvungen att lägga mig i ett varmt bad! Vi har ju extra djupt badkar också...jätteskönt! Jag somnade nästan när jag låg där, vilket nu påminde mig om att min bok och mina glasögon fortfarande ligger på badkarskanten! ;o Jag började läsa boken "Psykopaten", men kom inte så långt. Den verkar väl ganska bra, men jag vet inte vad det är som gör det så svårt för mig att läsa... jag tycker mest det är jobbigt. I alla fall början.. Det är mer verklighetsbaserade böcker som jag kan fastna i ordentligt.

Det bränner verkligen i min mun just nu! Vi åt kyckling med ris, gott! Jag blev förvånad när Samuel åt av den heta kycklingen! Han tyckte faktiskt det var gott, vilket för er som inte känner honom, är ovanligt! De flesta småbarn är väl ganska kräsna antar jag... men jag blev så glad när han inte klagade. Äntligen en lugn och skön middag, utan gråt! <3

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh det är så härligt och bada,helst riktigt varmt ska det va ;-)...Du träningsguru som du är, har du nåt tips på hur man tränar styrka? puss puss

2009-02-17 @ 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0