Träna, träna, träna!



Nyss var jag ute på en promenad med My och Frida, och nu har vi bestämt att från och med imorgon ska vi börja gå promenad i en timme nästan varje dag. :) Kul att vara flera när man tränar! Det är ett tips ifall man har svårt att hålla sina tränings rutiner... träna inte själv! Ha en eller flera kompisar du kan träna med! Det blir så mycket roligare, och man kan pusha varandra!

Kom in för 15 minuter sen, men fryser fortfarande! Har nästan lust att lägga mig under täcket...men samtidigt inte, för jag har verkligen inte lust att sova. Mycket roligare att sitta vid datan, hihi datanörd! ^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0