Lögnare..

Haha jag hade grymt kul igår med Fruttis och Myzan! ^^ Vi var hemma hos Fruttis och flummade, och åt grymt god mat! Du vet att jag kommer hem till dig resten av veckan och äter? ;)
Efter det körde vi Alias, vilket är ett spel man inte kan låta bli att skratta åt! Myzan skulle förklara ett ord, men varken jag eller Fruttis fattade något haha! Jaa, My..vi är tröga, vi vet! ^^

Imorse var jag os tandläkaren...och de har ljugit för mig igen! Skulle göra avtryck idag, men så blev det ju inte...jag hade tydligen en liten glugg mellan två tänder, så den får vara på ett tag till. Visst, bra att de är noga, men de kan ju sluta lova mig en massa saker?

Idag fyller Janne 37 år! Grattis! <3 :) Han har fått det tv- spel han ville ha, så han har tydligen spelat nästan hela dagen. När Isabelle kommer hem ska han få presenten från oss två.. tror och hoppas att han tycker om det han får. ^^
Ikväll kommer det lite gäster, så det kommer nog bli trevligt... vi ska äta semla hihi! Åh vad jag är sugen!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

snygg header du skaffat! men du den vita texten mot rosa bakgrund är lite svår att läsa ..men jag är väl lite konstig i ögonen kanske....hehe puss!

2009-02-11 @ 18:02:13
Postat av: My

Haha det va så jävla kul. och nej inlägget handlade inte om dig :)

2009-02-11 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0