Soffpotatis



Japp, såhär såg min lördagskväll ut! Mycket onyttigt framför tvn! Dock var det inget speciellt intressant eller kul på tv... och när Stand up comedy äntligen började, låg jag redan och halvsov i soffan. Jag försökte hålla mig vaken en stund till, men var tillslut tvungen att gå upp och lägga mig i sängen och SOVA!

Just nu känner jag mig sådär bakfylle-seg... trött, seg, smått ont i magen...och nästan lite kallsvettig haha! Konstigt...för jag har inte druckit på flera månader nu! Kanske en dusch skulle hjälpa...^^
Känns faktiskt ganska skönt att ha varit utan festande på ett tag, men klart att jag blir sugen ibland! Teqla ska ju tydligen flytta till Stockholm, så kanske jag kan åka dit någon gång och festa med henne. Skönt att komma ifrån stan ibland också! ^^

Shit, jag måste träna! Jag känner mig helt ur form! Imorgon ska jag börja träna stenhårt!! Det är ett löfte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har Sandra, du har begåvats med förmågan att uttrycka dig i ord. /Emma

2009-02-02 @ 14:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0