Om det bara kunde vara lite enklare



Just nu hatar jag kvällarna...det blir automatiskt att man förbereder sig på att det ska bli jobbigt. Har inte tid att tänka på det på dagarna, så allt kommer på kvällen.. men jag ska vara stark. Jag tänker tillåta mig själv ta den tid det tar..tänker inte pressa mig själv. Men samtidigt är det så jobbigt att man ska behöva tänka hela tiden... jag vet inte ens riktigt vad jag tänker. Allt bara snurrar. Har precis börjat få in det i skallen att det är på riktigt..
Livet suger ibland.

Igår fick jag en kram av Janne, och sen tog han fram ett godsedjur åt mig som jag kunde krama om.. det hjälpte faktiskt! Kramar är bättre än man kan tro!

Annars har dagen varit helt okej faktiskt... skolan är ju alltid skolan, om jag säger så..
Jag äter ju inte i skolan längre.. maten är grymt äcklig! Och ni som såg på nyheterna för några veckor sen om mattanterna som tappat mat på golvet... ni förstår! Jag väntar hellre tills jag kommer hem, eller köper en macka i kiosken.

Efter skolan träffade jag Frida och My på stan, och sen gick vi till järnvägsbufféen! Jag var extremt hungrig och var tvungen att köpa en underbart god kebabrulle! ^^ Haha den söta killen som fixade i ordning min rulle fick stå och lyssna på oss tre pratkvarnar snacka om allt och inget!

Nyss har jag ätit lite mackisar och korv.. måste vila magen lite innan jag går ner och äter en semla! Det är så sällan om året man äter semla, så man måste ju ta chansen nu! Eller hur?

Nej Mixy...Jesus bor inte på Drottningholms slott..

Puss


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bra gumman att du kämpar på! Och ja, kramar hjälper så mycket!:) <3



HAHA nej okej bra då vet jag (A)

2009-02-05 @ 19:12:47
URL: http://secretobsession.blogg.se/
Postat av: Frutten

Haha jaa stackars honom! Men det verkade som att han hade ganska kul åt oss i alla fall xD Speciellt när du grävde efter din plånbok xD

2009-02-08 @ 00:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0