Base!



Okej..gårdagen blev vildare än jag planerat. Jag fick en sådan lust att gå ut och träffa lite folk, istället för att bara sitta inne...så jag, My och Frida stack till Larsson som vanligt, haha! Det var väl inte direkt fest...utan snarare bara en trevlig och kul kväll med vännerna, musik och lite att dricka. ^^

Äntligen slipper jag göra en massa skivor för att kunna lyssna på hög musik! Janne har fixat en stereo med grymma högtalare, som han kopplat in i datorn! Tack! <3
Jag lovar att jag ska använda hörlurar på kvällen..^^

Jag funderar på att ta en härlig dusch...och sen bara ta det lugnt, eller kanske plugga lite svenska. Jag känner mig helt efter i svenskan, även om jag faktiskt ligger typ först. Men jag har inte jobbat något på typ 4 svenska lektioner...tummen upp för det! ;p Bosse har inget större problem med att jag jobbat lite, eftersom jag ligger bra till..men ändå känner man sig...dum.. haha!
Han har knappt planerat klart nästa uppgift vi ska göra, och snacka om att jag sätter press på honom när jag gör klart allt direkt. Han sa iaf att det var en härlig press...^^
Stjärnelev nr 1! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0