Läskig dröm

Shit vad jag är trött... somnade ganska tidigt igår, men känner mig ändå jätteseg! Ifs har jag vaknat ett antal gånger inatt, dels på grund av en mardröm! Jag drömde att jag och Minna var på något slags mentalsjukhus för spöken... man fick inte kolla spökena i ögonen, för då skulle de under en natt härja i ens drömmar. Jag hade råkat kolla en i ögonen för längesen när jag var där, så inatt skulle den härja i mina drömmar. Och när jag nu var där med Minna råkade jag kolla en i ögonen igen. Så var jag plötsligt hemma med Frida... jag fick ett mess av det där spöket, och hon skrev: "Säg att du är duktig!" Så jag svarade så klart att jag var det...  då svarade hon "Haha nej! Jag kommer förstöra dina drömmar, den 14 december!" Sen var Frida borta helt plötsligt, och det var bara jag och Isabelle i mitt rum... hon satt och tände och släckte lampan hela tiden..alltid med den där elaka blicken. Jag sa åt henne att sluta, men hon fortsatte i alla fall utan att säga något. Plötsligt började hon skratta riktigt elakt utan att flytta blicken eller blinka. Jag försökte sparka ut henne ur min säng, men hon satt fast på något sätt. Så sa hon: "Kanske du vill bli av med dina knäskålar.." Då vaknade jag...:s Helt sjukt!

Drömde en lite roligare dröm efter det i alla fall! Putte var vår busschaufför! Hha! Åh jag saknar Putte..^^ Han ser ut som en liten hamster.. ^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0