Vad fan är det här?

En del personer förstår jag mig verkligen inte på.. vad är det ni försöker bevisa för er sjäva när ni håller på sådär? :s Allvarligt...jag förstår verkligen inte! "Jag äger dig och kommer knäcka dig!" Vad fan är det? Jag känner dig inte ens... och jag har inte gjort dig något. Vad vill du? Du kan hålla på hur mycket du vill..jag kommer inte sjunka ner till din nivå. Men jag bara undrar hur du tänker...känner du dig överlägsen när du hoppar på okända människor sådär? Känner du dig maktfull? Jag ser dig som liten..min systerson på 4 år är mer överlägsen än dig. Väx upp...

Kommentarer
Postat av: My

Bra skrivet! förstår att du blir irriterad

2009-02-15 @ 02:31:06
Postat av: Frida

Vem?

2009-02-15 @ 13:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0