Aldrig som planerat..



Nu blir jag nästan arg! :o Jag har fått en liten glipa mellan framtänderna, så det blev inget avtryck idag...-.-' De har spänt för att få ihop tänderna, och det är ju bra...men så sur att det alltid ska komma upp saker! Jag har i alla fall fått nya tider, och nu har de LOVAT att det då ska bli avtryck och sen att den ska av...februari!!

Jag och Linn hade egen idrottslektion, och det gick väl ganska bra..^^ Men känns som att vår nästa lektion kommer gå bättre...då blir det lite mer styrka, vilket jag gillar! Haha! :)

Ikväll blir det nog lite träning för min del...sen kanske sitta vid tv eller dator. Borde nog plugga på engelska glosorna också, men får se om jag orkar. Vi ska kunna typ 25 konstiga glosor till onsdag, och jag började kolla igenom dem i helgen...oops! :o

P.S. Jag gillar godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0