Äntligen kanske vi lär oss något



Igår fick vi äntligen träffa vår nya lärare Martin, som vi ska ha i Sam och historia! Första intrycket var väl sådär om jag ska vara ärlig haha, men kan ha berott på att han fortfarande var ganska sjuk..och säkert även nervositet! ;o
Självklart är han från Skåne och har den finaste dialekten! ^^
Vi hade honom idag igen, och nervositeten verkade ha försvunnit! Jag tycker han verkar vara en riktigt bra lärare faktiskt... han gör lektionerna så mycket roligare på något sätt! Vi ska inte bara behöva sitta och läsa i boken hela tiden, utan vi kommer göra andra saker också! :)

Igår var det genrep på Katrineholms revyn, men jag ska ärligt säga att den inte var speciellt bra.. Jag har sett bättre! Det var alldeles för mycket sånger, och för lite riktig teater. Kan ju bero på att de var väldigt få personer i år...men, men...får hoppas det blir bättre nästa år!
Nu måste jag hjälpa Isabelle med musik!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0