Blä!!



Igår när jag tränade hände något riktigt hemskt! :o Jag låg på golvet och gjorde rygglyft...så såg jag en spindel precis vid  min byrå!! Fatta hur rädd jag blev! Haha jag började gråta och allt! Varken Minna eller Janne ville hjälpa mig att döda den så jag var tvungen att försöka göra det själv! Men grejen var den att spindeln hade gömt sig just då...den hade krupit under byrån så jag fick ju inte tag på den... försökte med dammsugaren, så förhoppningsvis har jag tagit den nu! :o Men usch..får rysningar hela tiden...kan inte låta bli att kolla mot byån ifall den är kvar.. :(
Haha jag kunde inte ens ta en vanlig bild på en spindel till detta inlägg...kan inte kolla på bilder heller! Usch usch usch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag mördar en spindel med skakane ben,med en tidning eller en bok,bättre en död spindel än en tyst smygande i rummet.det accompanjeras av mitt pepuptalk,som innehåller svordomar och hur den jävelns liv nu kommer att sluta.allt måste ske snabbt ,vid första ögonkastet så att säga,så att överlevnadsinstinkten får jobba,rädsla är lite dummare överlenadsinstinkt det också ibland,att hitta gömställe och sånt tar tid,och jag behöver inte alls tycka om spindlar,enda sättet är ju göra slut på älendets liv,vad har den i människohus att göra,jag erkänner minst såna snabba slut för just sån fobi,och det är inte fobi att inte tycka om allt och alla,det är min mänskliga rättighet att säga detta tycker jag inte om,jag har annat för mig,prova,snabbt,hänsyslöst,med svordomar och peptalk,tidning eller närmaste slåbar sak,du kan ge dig själv en belöning att du botade just den fobin så snabbt,minnas o jannes min t ex när du bär mordoffret framför deras fötter i en pappersbit o säger att terapi brukar kosta 600 per havtimme,så du sparade just en massa pengar för dom,dom borde fatta vinken .love,mamma

2009-01-30 @ 11:00:35
Postat av: Anonym

2009-01-30 @ 11:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0