Det var det lovet...



Jahopp! Då var skolan igång igen! Kul att träffa alla andra igen, men så är det ju det att man blir så grymt trött...:/
Första lektionen var svenska, och Bosse frågade mig om jag ville vara med i någon slags organisation eller något, där man skriver noveller och annat, och sen i gruppen kommenterar varandras verk. Clara var tydligen med och hon tycker det är jättekul! ^^ Bosse frågade just mig eftersom det helt enkelt skulle passa mig. Jag gillar ju att skriva, eller i alla fall ibland. Men jag tänker inte vara blyg nu...jag har hört det många gånger, så jag säger det...jag är bra på att skriva. :)
Men jag måste fundera lite först... kan ju vara kul och bra på många sätt. Man lär känna nya människor, och så utvecklas man ju inom svenskan. ^^

Mat gick inte idag...det fanns knappt någon plats, och där det väl fanns plats hade massa folk slabbat över hela bordet. Jag fattar seriöst inte vad de håller på med...kan de inte äta som vanligt folk? Man kan ju undra om de slabbar sådär hemma också...?

Efter skolan hade jag tänkt att gå ner på stan för att köpa lite nya och bättre block, men det blev inte av. Jag var för trött idag...har inte sovit så bra inatt faktiskt. :o Det är lustigt...det var som om jag var nervös för att börja skolan igen. Men samtidigt var jag ju inte det. :s Jag kunde inte låta bli och tänka en massa om skolan inatt...det gick helt enkelt inte att somna! Störande!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0