Jag ber om ursäkt!

Shit, jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men jag har faktiskt inte haft någon lust att sitta vid datorn! :o Men nu kände jag att det var dags..!

Måndag- Idag efter skolan skulle jag övningsköra för första gången! Jag åkte med Janne till parkeringen vid Duveholmsskolan, och nervositeten ökade starkt! Jag skulle sitta bakom ratten!! Jag skulle driva bilen framåt helt själv! Nervööös! ;o
Jag skulle ju bara lära mig växla lite, så Janne satt först och förklarade lite hur man gjorde..sen sa han den gyllene meningen: "Nu kan du starta bilen.." Shit, shit, shit!! Jag vred om nyckeln med stora förhoppningar, men det var inte lika kul när bilen inte ville starta, och vi insåg att vi inte hade någon ström kvar i bilen! :( Vi var tvungna att ringa farfar som kom med startkablar så vi kunde åka hem haha! Lyckat!

Tisdag- Jag var med Teqla en stund på kvällen! ^^ Vi gick en liten promenad och satte oss sedan på en bänk vid Vasabron och bara snackade. Kallt, men ändå en trevlig stund! Hon funderade på att starta en dansgrupp, och det hoppas jag verkligen! Både hon och jag är i stort behov av dans!

Onsdag- Idag fyllde Emma 33 år, grattis! ^^ Jag, Minna, Isabelle och Samuel åkte för att fira henne lite..Janne kunde inte följa med, ty han hade revy.
Vi blev bjudna på riktigt god mat, och jag fick träffa Andreas syster...snacka om att de två är lika på sättet!
Det var ingen True blood idag av någon anledning...:( <3

Torsdag- Nyss har jag ätit lite mat...tror jag måste plugga lite snart, eller kanske städa. Tror inte att jag hinner träna idag...jag kanske får en ny chans idag att starta bilen! ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad kul med uppdatering! själv kollar jag in din sida varje dag,nickenyfiken som jag är plus att jag sitter ju och pluggar framför datan..hehe men det kanske blir ändring på det snart, jag kanske ska få jobb i helsingör, i danmark på sjukhuset....men jag vet mer om en månad,hoppas det iallafall vore ju kul att jobba,dessutom tjänar man bättre i danmark. hoppas du har det bra. puss och kram!

2009-01-29 @ 14:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0