Kaninjävel



I helgen har jag faktiskt varit nyttig! :o Jag har ätit en massa morötter och druckit vatten! Klart att det varit en del onyttigt också, men till största delen nyttigt. Jag älskar morötter, haha jävla kanin... :p Det var faktiskt en film som fick mig att bli sugen på morötter..."Shoot them up".. en film där en kille dödar massa folk med morötter kort sagt haha! Den var så dålig att den blev bra!

Var grymt trött i skolan idag...och det var lång dag också! Imorgon blir det nog bättre, ty vi hörde att vår lärare i drejning ska på begravning...och då slutar jag isf typ halv ett! ;o Hah blir hem och sova direkt!
Jag var nyss med Teqla i ett antal timmar, haha! Vi satt hemma hos henne och snackade, snackade...och snackade! Blev en del sneglande på tvn också... Extreme homemakeover ... ^^ Gillar det programmet...är oftast ganska sorgligt, så man knappt kan hålla inne tårarna. :)
Nu ska jag lägga mig i sängen med Kalle och lösa lite korsord tills jag blir trött! ^^
Godnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0