Min dag helt enkelt

Imorse vaknade jag av min underbaraste lilla Kalle! Han kom och la sig i sängen för att gosa en stund...:) Efter en stund gick jag ner för att äta lite frukost och göra mig redo för min städdag! Blev inget noga städande, men jag dammsög i alla fall, och det ser någorlunda fräscht ut! :) Jag har inte gjort så mycket mer idag faktiskt...pluggat lite svenska för skojs skull, och bara lyssnat på musik, musik och musik!

Nyss åt vi lite mcdonalds mat här hemma, och jag är fortfarande proppmätt! Men det typiska med den maten är att man snart blir hungrig igen haha!
Försöker få tag på Teqla men hon verkar inte ha mobilen på sig eller något...hm, får hoppas hon svarar snart...har lust att träffa henne! ^^ Annars blire nog bara att sitta hemma och kolla på någon film eller något annat tråkigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0