Mycket smågrejer som kan betyda så mkt



Idag är det Söndag, alltså min lilla lördag! ^^ Så nu har jag suttit och bränt skivor och gottat mig lite...hihi! Lite nyttig är jag i alla fall...dricker vatten istället för läsk. Jag måste verkligen lära mig dricka mer vatten...dricker alldeles för lite! En annan sak jag försöker lära mig är att gå på toa lite oftare...haha det är sant! Man ska gå typ 4-9 gånger om dagen har jag för mig.. jag brukar gå högst tre gånger...:/ Men försöker att gå lite oftare nu...så det är bra! :)

Isabelle hade simtävling idag, men blev tyvärr diskad...först gjorde hon något fel i starten, och sen i vändningen. Synd det, men sånt är livet...^^
Imorgon missar jag individuella valet, för jag ska till tandläkaren och göra avtryck! Äntligen! Nu känner jag verkligen att den snart ska av! Vad skönt det kommer bli att vara utan en massa metall i munnen...och alla gummisnoddar...shit vad skönt! Jag blir så glad! ;D
Nu ska jag ladda lite musik tror jag...behöver lite nytt! ^^
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0