Nu rullar det på!



Åh, så är det äntligen fredag och helg! Toppen!
Jag skulle egentligen ha varit barnvakt ikväll, men det blev inte så som tur var hihi! ^^ Just nu sitter jag och väntar på att Minna och Janne ska komma hem med maten...McDonalds! Där jag även ska på jobbintervju den 19 februari! :) Haha jag vet... mcdonalds...men man måste ju ha lite pengar! :) Ska även söka på Willys och lite annat ifall jag inte får jobbet.

Nu börjar det verkkligen hända saker i Samuels nya rum! Jag måste säga att den där väggen blir grymt snygg! Resten av väggarna ska bara bli vita...så funderar vi på att skaffa lite svart- silvriga tavlor att hänga upp.. snyggt! Sen ska ju golvet bytas också... gillar inte det nuvarande golvet...plast...usch, det är så fult!
Hoppas att Samuel blir nöjd i alla fall! <3

Minna fick reda på att det tydligen var säsongsuppehåll på True Blood... synd..riktigt synd! Vad ska man nu se på onsdagar? Det kommer ju inte kännas rätt...:'/ Kommer sakna att se Bill.. jaaaa jag tycker han är het! ;) Haha med de där huggtänderna...grr!

Puss


Kommentarer
Postat av: mikaela

Men fan va bra med jobbintervju! Hoppas det går bra :)

själv har man kanske ett arbete på Coop Forum! :D

2009-01-30 @ 18:31:25
URL: http://secretobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0