Om jag kunde få en godnatts sömn...



De första skoldagarna har varit korta och bra! Vi har slutat tidigt varje dag, eftersom vår nya lärare, Martin, varit sjuk! Skönt, men samtidigt synd, eftersom vi gärna vill träffa honom..^^ Hörde från någon att han pratar skånska, vilket jag ÄLSKAR! Haha Pontus frågade en mycket viktig fråga till vår mattelärare..."Är han snygg?!" ;D

Igår kom jag alltså hem tidigt...runt elva tiden har jag för mig att det var. :) Jag åt lite mat när jag kom hem, och sen gick jag faktiskt och la mig en stund...^^ Låg och sov i några timmar, vilket var underbart skönt! När jag hade sovit i en timma kändes det som att jag hade sovit i tre timmar! Om det ändå kunde vara så på nätterna också, så man kunde vara någorlunda pigg i skolan. Har alltid svårt att sova på nätterna när det är skola dagen efter..

Jag har även gjort en massa korsord,haha! Jag älskar korsord, även om jag inte är den bästa på det...^^
Tyvärr har jag inte träna speciellt mycket...men jag får tvinga mig själv att göra det åtminstone varannan dag nästa vecka!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0