Smärtan är värre än man kan tro..

Idag har jag varit hemma från skolan... hade riktigt ont i huvudet och tänderna, eftersom de spände igår. :( Känns så jobbigt att vara hemma faktiskt...känns som man missar en massa grejer i skolan! Idag skulle vi glasera på drejningen, så det var synd att jag missade det... och så har jag säkert även missat en massa på foto. VIsst, jag gillar inte foto..hatar det rent ut sagt, men ändå...vill ju få betyg i det. Jag får försöka ta igen allt nästa vecka helt enkelt!
Men det har börjat bli bättre nu som tur är, så kanske kan vara med Teqla en stund senare, och jag kan gå till skolan imorgon. ^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0