Syskonkärlek på hög nivå!



På grafiska håller vi på med kalligrafi, vilket faktiskt var mycket svårare än jag trodde det skulle vara! :o Det gäller ju att inte vrida pennan, och sen göra bokstäverna i rätt höjd och bredd...haha grymt svårt...ganska tråkigt i längden också faktiskt. Vi sitter liksom i en timma typ och bara skriver och skriver haha..:p
Vår lärare i drejning skulle på begravning idag, så jag stack hem...skönt att komma hem tidigt på en tisdag!

Jag har precis tränat och duschat, och snart ska jag ner och kolla lite på tv... MInna och Isabelle ska ut på en promenad, så jag får vara barnvakt en stund. Men det blir nog ganska lugnt i alla fall..Samuel kommer ligga och sova. ^^
Det ska bli skönt att få en lugn stund, för asso jag har blivit tokig på Isabelle och Samuel idag! Speciellt Isabelle...hon retar upp Samuel hela tiden, så han börjar ju slå och sparka henne...ändå klagar hon?!! Diva...haha ja, det är vad hon är! En riktig diva som bara ska ha som hon vill...och så fort hon inte får det, då kan man tro att hennes huvud ska explodera... undrar hur hon kommer vara när hon fått sin mens...:o

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0