Gott nytt år!





Igår kväll var det riktigt mysigt! Alla i familjen körde en grymt kul ordlek, där det gäller att komma på bland annat ett land, en stad m.m. på en viss bokstav som man väljer tillsammans. Kategorierna väljer man även tillsammans innan spelet börjar. :)
Sen blev det grymt god mat! Plankstek! Det var faktiskt första gången jag åt det...jag trodde inte det skulle vara så gott! Plus att det var så fint upplagt! Nu förstår jag Janne...han tjatar jämt om sin plankstek. Haha han höll nästan på att börja gråta efter maten..snacka om förälskad! ^^



En stund efter maten blev det efterrätt! Glass med maränger och lite såna där chokladpinnar. Haha jag vet inte vad de heter..:p Det var också gott!



När alla hade ätit upp sin efterrätt, var det dags för Singstar! Haha jag tycker inte om att sjunga inför folk, men nu var jag tvungen! :o Jag var i lag med Isabelle, och vi två vann så klart! Isabelle älskar ju att sjunga, så hon kunde de flesta av låtarna. Minna hade ont i halsen, så det var lite svårare för henne att sjunga bra haha.



Vid tolvslaget gick alla ut för att kolla på raketerna! Jag tycker det var grymt fint...men det var så kallt, så jag gick snart in igen och kollade istället ut genom fönstret.
Gott nytt år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0