Jag hatar dem verkligen..



Säg hej då till lockarna, Samuel! Janne har tagit fram maskinen! :o
Det blev en hel del skratt från Samuels sida till en början...
men skratt blev till tårar, och den låtande maskinen fick bli ersatt av den hederliga saxen! ^^
Nästa gång får Emma komma hit och klippa, ty hon är lite bättre på det än Minna och Janne... hon brukar klippa sin son Antons hår ganska ofta, så...:)

På svenskan satt jag, Linn och Bosse och snackade om spindlar! Ni som känner mig vet hur rädd jag är för spindlar...jag blir allvarligt talat pissnödig och kan börja gråta när jag ser en spindel! Haha, det är sant... det spelar ingen roll hur små det är...usch! Asso spindlar är så grymt äckliga! Åtta ben...så springer de så jävla fort överallt...vissa hoppar till och med! Man ser fan aldrig vart de ska ta vägen! Jag vet att de inte är farliga..och att de säkert är mer rädda för mig...men ändå!! Det är inte jag som har åtta långa ben, springer omkring på väggar och tak och spinner nät...usch usch usch! Får rysningar bara jag tänker på det... byt samtalsämne!

Ikväll blir det True Blood igen! Om fem minuter måste jag springa ner! :o Stress, stress!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0